zondag 10 november 2013

Workshop

Regelmatig geef ik bij mij thuis een workshop, zowel voor beginners als voor gevorderden. Er is ruimte voor 5 deelnemers en het kost € 5,00 per persoon. We hebben ondertussen al heel wat mooie kaarten gemaakt. Aanstaande woensdag is het weer zo ver, hier alvast een sneak peak van wat we gaan maken:

Op woensdag 11 december is de volgende workshop van 19.30 uur tot 22.00 uur. Er is nog ruimte voor enkele deelnemers. Heb je interesse? Neem dan contact op met mij:

kruining05@ziggo.nl

Vind je het leuker om bij jou thuis een workshop te houden? Dat kan! In overleg met jou bereid ik de workshop voor en breng ik alle materialen mee. De workshop kost dan € 7,50 per persoon. Indien het verder dan 5 kilometer bij mij vandaan is, vraag ik ook benzinegeld: € 0,30 per kilometer. Interesse, stuur dan een mailtje naar kruining05@ziggo.nl

Groetjes
Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten