dinsdag 21 januari 2014

Nieuwe producten

Eerder heb ik al aangekondigd dat de Sale-A-Bration (SAB) bijna van start gaat, nog een klein weekje en dan gaat de spetterende actie van Stampin' Up! van start. Ik kan niet wachten. Mooie, nieuwe producten, prachtige stempels en een geweldige aanbieding. Bij elke 60 euro mag je een gratis, ik herhaal GRATIS product uitkiezen!! Hoe leuk is dat. En ook deze producten passen bij elkaar, als stempel en pons, of als design papier bij stempels. Op 28 januari gaan zowel de folder als de nieuwe voorjaarscatalogus online en kan ook jij meegenieten van de mooie, nieuwe producten van Stampin' Up!

Ik zelf ben vooral het meest blij met de kleurlijnen die we hebben. Design papier waar de kleuren die gebruikt zijn bij vermeld worden en de combinaties zijn eindeloos.


Natuurlijk heb ik nog een leuke kaart als voorbeeld, gemaakt met materiaal uit de Sale-A-Bration maar ook uit de nieuwe voorjaarscatalogus.


Gebruikte materialen:
Cardstock: Whisper White en Tangerine Tango en DSP Retro Fresh (voorjaarscatalogus)
Inkt: Baked Brown Sugar, So Saffron, Coastal Cabana
Stempel sets: Flower Shop, Gorgeous Grunge en See Ya Later (SAB folder)
Pons: Pansy Punch en Banner Punch (SAB folder)

Leuk dat je weer langs gekomen ben
tot de volgende keer

groetjes
Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten