vrijdag 28 maart 2014

Herenkaart

De grootste uitdaging bij het maken van kaarten vind ik een herenkaart. Al snel kom je uit op een stropdas, een snelle auto of voetbal en dat is niet helemaal mijn smaak, dus ben ik gaan zoeken en uitproberen wat ik dan wel mooi vind. Nog best een klus, gelukkig is er veel inspiratie op Pinterest te vinden en al snel was ik in de weer met kleurtjes, stempels en ponsen, met deze kaart als resultaat, waar ik meer dan tevreden over ben. Een stijlvolle kaart met op elkaar afgestemde kleuren. 

Gebruikte materialen:
Cardstock: Whisper White, Pear Pizzazz en Pacific Point
Inkt: Crushed Curry, Pear Pizzazz, Pacific Point en Pool Party
Stempel sets: Happy Hour en Tape It
Pons: Artisan Label en Decorative Label


Ik hoop dat mijn kaart je inspireert voor het maken van een herenkaart
Fijne dag
Groetjes
Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten