maandag 9 juni 2014

Sneak Peak

Ik verheug me enorm op de nieuwe catalogus, wat een leuke nieuwe producten staan er in! Ik heb al enkele producten mogen bestellen, in de Sneak Peak en ik laat jullie graag zien wat ik er al mee gemaakt heb.

De komende weken zullen er vaker Sneak Peaks te zien zijn, gemaakt met nieuwe producten uit de jaarcatalogus van Stampin' Up! Vanaf 1 juli komt de nieuwe catalogus online en is alles te bestellen.

Deze keer heb ik heerlijk gewerkt met de nieuwe stempel set met bijpassende Framelits, geweldig. En dat in combinatie met een favoriet kaartmodel, dan krijg je dit als resultaat:

3 verschillende babykaarten:



Deze kaart is leuk om te geven als iemand nog in verwachting is, als voorpret voor de baby die gaat komen.






















Een jongenskaart mag natuurlijk niet ontbreken



















En natuurlijk ook een meisjeskaart


Leuk dat je langs komt

Groetjes
Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten