zondag 19 oktober 2014

Inspire, Create, Share

Wat heb ik genoten van de Conventie in Brussel. Lange dagen, soms zelfs vermoeiend, maar o zo gezellig, leerzaam en heel erg leuk!

De Conventie stond in het teken van: Inspire, Create, Share (everything) en alles wat we gedaan, gezien en gehoord hebben was hierop gebaseerd.


Inspire
Wie of wat inspireert jou? Inspireer anderen en laat je door anderen inspireren.

We hebben interessante presentaties gehad, gegeven door enthousiaste mensen die onderwerpen verhelderend en motiverend uiteen zetten. Verschillende onderwerpen die besproken zijn hadden elementen die mij heel erg aanspreken. Deze vond ik heel inspirerend en ik kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan.
De workshops die gegeven zijn waren leuk om te zien en inspirerend om te volgen.


                 Create
Laat dingen ontstaan, maak mooie creaties en ben creatief bezig, alleen of met anderen.
De workshops volgden we niet alleen eerst in de grote zaal met elkaar, maar aansluitend mochten we zelf aan de slag. Zo hebben we een mooie doos gemaakt waarin een aantal pakketjes kaarten passen. Op die manier heb je altijd een paar kaarten op voorraad en kun je iemand meteen een kaartje sturen om bv. ergens mee te feliciteren. Daarnaast hebben we een aantal kaarten gemaakt met de geweldige set: Amazing Birthday en gewerkt met de mooie stempel set: Kinda Eclectic.


                 Share (everything)
En gedeeld is er, enorm veel. Bij elkaar heb ik ruim 70 swaps gekregen (geruild (swapped) met wat ik gemaakt had). Een hele veelzijdige verzameling heb ik nu met heel veel inspirerende ideeën, gemaakt door creatieve collega's uit alle Europese landen die aangesloten zijn bij Stampin' Up! 

Dit is een greep uit mijn collectie.


                 Share (even much more)

Ook Stampin' Up! heeft gedeeld, en hoe! Verschillende stempel sets: Amazing Birthday, Kinda Eclectic, Four Feathers met bijpassende Framelits, DSP Trim The Tree, Card Set Project Life: Love Story, een schoudertas met pen (waarvan de achterkant als stylus te gebruiken is voor bv. je I-Pad).

En mijn eigen stempeltje!


Ik ben echt heel erg blij met alles waarmee ik verwend ben en voel me ontzettend gemotiveerd om aan de slag te gaan met wat ik allemaal gezien en gehoord heb. Om jullie te inspireren, samen met jullie te creëren, en alles te delen!

Inspire, Create, Share


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag

Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten