zaterdag 23 april 2016

Going Places, herenkaarten

Hallo creatievelingen

Het is wat rustiger op mijn blog, dat klopt. Soms komen er dingen op je pad waar je meer aandacht, tijd en energie in moet steken omdat die op dat moment belangrijker zijn. Niettemin ben ik wel nog steeds bezig met Stampin' Up! en nog steeds net zo enthousiast, alleen zal ik voorlopig nog niet op vaste dagen projecten laten zien. Al is het wel de bedoeling dat ik weer net als voorheen veel en vaak creaties online plaats.

Daarom laat ik graag weer wat kaarten zien die ik laatst gemaakt heb. Herenkaarten deze keer, gemaakt met het prachtige design papier: Going Places. Dit design papier gaat uit de collectie is nog verkrijgbaar tot eind mei, zolang de voorraad strekt.



Deze kaart heb ik voor mijn broer gemaakt omdat hij 50 is geworden. De cijfers komen van de set: Number of Years (blijven in de collectie en komen terug in de nieuwe jaarcatalogus) en zijn ideaal voor dit soort leeftijdskaarten. De kleuren die ik gebruikt heb zijn Lost Lagoon (gaat ook uit de collectie) en Whisper White.




Bij deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de SUper leuke stempelset: Goning Places en deze gaat, jammer genoeg, uit de collectie. Het is zo'n leuke, mannelijke set, ik mag hem graag gebruiken. Beide kaarten hebben dezelfde sketch en hetzelfde design papier en toch is de sfeer van beide kaarten anders. Erg leuk geworden.



Leuk dat je langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten