maandag 1 september 2014

Herfst/winter catalogus

Het is weer zover, de nieuwe herfst/winter catalogus is uit! En wat staan er weer ontzettend veel mooie producten in! Echt smullen. Veel verschillende stempels en papier voor de kerst, prachtige producten voor herfst en Halloween en zelfs een nieuwe Punch Board (pagina 5) speciaal om doosjes te maken. Aan de linkerkant staat een link naar de catalogus, maar je kunt ook hier klikken. Alvast veel leesplezier.


Met de stempel set: Enless Wishes (pagina 32) heb ik alvast een leuk voorbeeldje gemaakt. Deze week volgen er nog meer voorbeelden waarmee ik hoop jou te inspireren.

De tekst en de sneeuwvlokken heb ik geƫmbost met zilver embos poeder.

Natuurlijk krijgen al mijn klanten een exemplaar. Heb je hem nog niet ontvangen? Laat het me even weten.
En wil jij er ook 1? Dat kan. Bij een bestelling vanaf € 50,00 krijg je hem gratig, inclusief de jaar catalogus. Je kunt ook alleen de herfst/winter catalogus bij mij bestellen, voor € 3,00 stuur ik hem op, inclusief verzendkosten.

Leuk dat je weer even langskomt
Fijne dag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten