zondag 15 februari 2015

Tiny Treat Boxes

Hallo creatievelingen

De Tiny Treat Boxes zijn ideaal om een klein cadeautje in te doen. En als je geen tijd (of inspiratie) hebt om zelf een doosje te maken, zijn deze doosjes natuurlijk heel erg handig om achter de hand te hebben. Ze zijn ook niet duur, want voor € 8,50 heb je 25 doosjes!

Zoals de naam al zegt, ze zijn niet groot, ongeveer 5 bij 5 cm. Groot genoeg overigens om een kleinigheidje in te doen, of wat lekkers.

Natuurlijk heb ik met Valentijn's dag ook aan mijn lief gedacht. Dit doosje heb ik dan ook voor hem gemaakt, lekker gevuld met chocolade hartjes.


Het papier is van: Stacked With Love Designer Series Paper Stack. Dit designer papier wordt in een handig blokje geleverd, heeft 48 vellen met in totaal 24 verschillende designs! Het papier heeft het formaat van de voorkant van een kaart waardoor je heel snel een kaart kunt versieren. Ook zijn er van dit formaat prima doosjes te maken, of zoals ik gedaan heb, een doosje mee versieren.

Ik ben ook helemaal verliefd op de Bow Builder Punch. Wat is dat een handige pons om in een handomdraai strikjes mee te maken. En ik denk dat dit het eerste project is waarbij ik niet gestempeld heb.


Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten