zaterdag 14 februari 2015

Valentijn's projecten

Hallo creatievelingen

Valentijn wordt in Nederland vooral gebruikt om een (stille) liefde te laten weten dat je van hem of haar houdt. Maar daar hoeft het natuurlijk niet bij te blijven. Ik mag heel graag voor Valentijn alle mensen die ik liefheb laten weten dat ik hem/haar waardeer.

Langzaam maar zeker heb ik fijne mensen om mij heen verzameld die ik graag laat weten dat ik van ze houd. Natuurlijk mijn directe familie: man en kinderen, broer en schoonzus en mijn moeder. Uiteraard horen mijn vriendinnen daar ook bij. Ook voor hen heb ik wat leuks gemaakt om ze te laten weten dat ik van ze houd.

Maar mijn collega's heb ik verrast met Valentijn, want zeg nou zelf, wanneer (en hoe vaak) vertel jij jouw collega dat je het fijn vindt om met hem/haar samen te werken?

En bij dit rijtje fijne mensen horen ook mijn cursisten en klanten. Ik waardeer dat jullie terug blijven komen en dat jullie genieten van de workshops die ik organiseer. Ik hoop dat we nog lang elkaar op die manier blijven ontmoeten en leren van elkaar.


Lieve mensen
voor jullie:


Leuk dat je weer langskomt
Een hele fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten