vrijdag 13 februari 2015

Valentijnsdag

Hallo creatievelingen

Nog een nachtje slapen en dan is het Valentijn's dag. In Nederland vieren we dit niet uitgebreid, maar het is toch wel leuk om een kaartje te sturen. Ik mag dan ook graag iets maken voor mijn geliefden; man, kinderen, familie en vriendinnen. Een geheime Valentijn zal ik nooit zijn, tenzij ik het kaartje niet zelf maak, maar ja, dat kan ik natuurlijk niet over mijn hart krijgen. Daarvoor maak ik te graag zelf kaartjes.


En zeg nou zelf, het is toch hartstikke leuk als je van een vriendin een kaartje krijgt waarop staat dat ze jou zo waardeert en van je houdt. 


En precies dat is mijn idee om een kaartje te sturen met Valentijn: even laten weten dat ik je waardeer en van je houd.

Voor deze Valentijn's kaart heb ik gebruik gemaakt van de Mini Treat Bag Thinlits. Ik vind ze geweldig! Wat is het toch leuk om hier een zakje mee te maken uit prachtig design papier. Natuurlijk heb ik voor dit project gebruik gemaakt van het Stacked With Love Designer Series Paper Stack. Het was wel even knutselen om te zorgen dat uit dit kleinere papier precies goed uit te komen om een zakje te maken.

En uiteraard moet je ook uitpakken met zo'n project, dus is het wasknijpertje versiert met glitter papier en zit er een Epoxy hartje op (de Epoxy stickers passen perfect bij de ponsjes van de set: Itty Bitty Accents Punch Pack). Het grote hartje heb ik gemaakt met de thinlits die bij de Mini Treat Bag Thinlits horen). Bakers twine en de tekst van: One Tag Fits All (natuurlijk geponst met de pons: Note Tag) maken de buitenkant van het zakje af.

En omdat je op een zakje zo moeilijk je persoonlijke boodschap kwijt kunt heb ik er een bijpassend kaartje voor gemaakt. 
Ik zeg natuurlijk niet wat ik op de achterkant heb geschreven :-)


Gebruikte materialen:
Built for Free Using: My Stampin Blog
Leuk dat je weer langskomt
Fijne Valentijnsdag morgen
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten