maandag 20 april 2015

For the Birds

Hallo creatievelingen

Vandaag wil ik graag de mooie stempel set: For the Birds bij jullie onder de aandacht brengen. Deze set met schattige vogeltjes is geschikt voor verschillende gelegenheden en de stempel afdrukjes zijn in te kleuren met de Stampin' Write Markers. Bij elke afbeelding staan een tekstje onder, variërend van: With you is my favorite place to be, of Miss you. Etc.

Om te zorgen dat je de tekst niet mee stempelt, plak je een stukje plakband over de tekst voordat je inkt op je stempel doet. Als je dan na het beïnkten de plakband weghaalt en vervolgens je afdrukje stempelt, staat de tekst er niet bij. Bij het stempeltje dat ik gebruikt heb zat de tekst: Thanks for your support. Omdat ik graag een verjaardagskaartje wilde maken, heb ik de tekst er niet bij gestempeld. Op deze manier zijn er nog veel meer combinaties mogelijk met de schitterende vogeltjes omdat je dan niet gebonden bent aan de tekst die erbij zit.

Door alleen Whisper White te gebruiken komen juist de kleuren mooi tot hun recht. Met behulp van de stempel liniaal: Stamp-A-Ma-Jig heb ik de tekst gestempeld in de kleuren: Daffodil Delight, Real Red, Old Olive en Tempting Turqouise. Hiervoor het ik de set: Something to Say gebruikt en daar komt ook het hartje uit. Die heb ik weer geponst met het hartjesponsje uit de set: Itty Bitty Punch Pack. De vogeltjes heb ik ingekleurd met de Stampin' Write Markers, natuurlijk in dezelfde kleuren als ik de tekst gestempeld heb.

Het is een lief verjaardagskaartje geworden:



Met Gorgeous Grunge heb ik de achtergrond van een subtiel kleurtje voorzien. De White Baker's Twine heb ik met de Tempting Turquoise Marker gekleurd zodat het beter bij de kaart past. Kleine details als de hartjes en de scalloped cirkel maken de kaart af. Heerlijk om zo allerlei materialen en sets met elkaar te combineren.

Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten