vrijdag 3 april 2015

Tasjes met paaseitjes

Hallo creatievelingen

Komend weekend is het Pasen en daar horen natuurlijk eitjes bij. Ik heb er een klein tasje voor gemaakt in de kleuren So Saffron en Pear Pizzazz. Met de Scallop Tag Topper heb ik de sluiting gemaakt die keurig op zijn plaats blijft met een lintje. Om te zorgen dat je ziet wat er in het tasje zit heb ik een opening geponst met de Extra Large Oval. Natuurlijk zit er aan de binnenkant een stukje plastic tegenaan zodat de eitjes er niet uit vallen.

Het detail is gestempeld met: A Fitting Occasion. Echt een stempel set voor allerlei gelegenheden. Hiervoor heb ik de kleuren: Hello Honey en Mossy Meadow gebruikt. Deze kleuren passen heel goed bij de zachtere kleuren uit de Subtles serie.

Het resultaat is een schattig klein tasje in frisse lente kleuren, van mij mag de lente beginnen.



Om te zorgen dat het tasje goed vouwt heb ik de Simply Scored gebruikt, een must-have voor elke creatieveling die graag doosjes en tasjes maakt. Ik maak er graag en veel gebruik van. Dit hulpmiddel heeft allemaal rillijnen waardoor je elk soort en maat doosje kunt maken. Je kunt er ook een diagonale plaat bij bestellen zodat je ook enveloppen kunt maken of schuine lijnen kunt scoren.

Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag en natuurlijk een fijn Paasweekend
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten