zondag 7 februari 2016

Diamantvormigdoosje met losse deksel

Hallo creatievelingen


Vandaag een elegante en bedrieglijk eenvoudig te maken doosje. Ik heb een soort gelijk doosje al eens een keer gemaakt kijk hier maar eens. Gemaakt naar het origineel van Pootles, mijn welbekende favoriet als het gaat om doosjes maken.

Het verschil zit hem in de sluiting bovenop. Mijn andere diamantdoosjes hadden een vaste sluiting, dit doosje heeft een los dekseltje. Het schuift perfect over de top heen. Het doosje is gemaakt van het prachtige kraft cardstock dat nieuw is en staat op pagina 31 van de voorjaarscatalogus van Stampin' Up!. Shine On Specialty Designer Series Paper heeft aan 1 kant een glinsterende zilveren patroon en aan de andere kant een gekleurd design. En doordat het zo stevig is, is het ideaal om er doosjes van te maken.


Het geweldige designpapier zorgt er voor dat dit doosje verder niets nodig heeft, dus deze keer geen gestempeld afdrukje er bij, maar wel een strik om het een nog feestelijker uiterlijk te geven.

Ik heb gemerkt dat uitleggen hoe dit patroon precies werkt mij op schrift niet zo goed af gaat. Wil jij toch dit doosje maken, dan plan ik graag een workshop hiervoor zodat we het samen kunnen maken. Ik zorg er dan ook voor dat je er een werktekening bij krijgt zodat je het doosje thuis nog een keer kunt maken. Ook zin in zo'n workshop? Laat het me weten en ik plan hem voor je in.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten