vrijdag 5 februari 2016

Patchworkkaarten met Stampin' Up!

Hallo creatievelingen


Laatst kwam ik een idee tegen dat ik zo leuk vond dat ik er meteen mee aan de slag ben gegaan: Patchworkkaarten. Je hebt er niet veel voor nodig: enkele velletjes Desgin Papier van jouw keus (afmetingen: 3 3/4" bij 5 3/4") en 4x Whisper White (afmetingen hetzelfde als het design papier). En natuurlijk een basiskaart waar het geheel opgeplakt kan worden.

Er is een leuk filmpje waarin het uitgelegd wordt (in het Engels), klik hier en laat je inspireren.
Dat heb ik ook gedaan. Ik heb het schitterende English Garden Designer Series Paper gebruikt (waar ik maar geen genoeg van kan krijgen, zo mooi vind ik het! Je kunt het papier vinden in de jaarcatalogus, pagina 142) en ik heb 2 verschillende kaarten gemaakt. Een blauwe en een gele variant

Beide kaarten heb ik bestempeld met de stempels uit de set: I Sew Love You (voorjaarscatalogus, Hostess Set). Hierdoor lijkt het nog meer op patchwork en dat was precies mijn bedoeling!


 De labels komen van de set: Oh My Goodies (pagina 58, jaarcatalogus) en zijn gestempeld met Night of Navy. Een stukje Silver Metalic Thread, enkele Rhinestones en klaar is je kaart.


De tekstjes komen ook van de set: I Sew Love You. Wat een leuke set, die moest ik gewoon hebben als creatieveling. Zo schattig de verschillende steekjes die je kunt stempelen, helemaal verliefd op. De bloem heb ik van glitter voorzien met de Wink of Stella Glitter Brush (had jij hem al gezien? Pagina 24 van de voorjaarscatalogus). Heel gemakkelijk kun je stempelafdrukjes, maar ook design papier, van een delicaat glitterlaagje voorzien. En het resultaat is prachtig wat goed te zien is op de foto onderaan (het gele bloemetje in het midden, bovenaan).


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline
kruining05@ziggo.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten