donderdag 25 februari 2016

Just for You van Stampin' Up! deel 2

Hallo creatievelingen

Ook vandaag een kaart met de stempel set: Botanicals for You welke je gratis kunt krijgen bij een besteding van € 60,00. Je vindt deze set in de Sale A Bration folder op pagina 4. Er zijn nog veel meer leuke sets om te kiezen, zelfs papier. Wil je hier meer over weten, stuur me dan een mailtje en ik beantwoord graag jouw vragen.

De achtergrond heb ik zelf gemaakt met een super leuke en heel eenvoudige techniek: watercolouring. Je kunt hier het beste de Shimmery White Cardstock voor gebruiken. Dit papier reageert niet zo snel op water, absorbeert het goed en gaat niet snel kapot.

Volgende week zal ik een stap voor stap op mijn blog zetten, met nog veel meer voorbeelden van kaarten en 3D projecten die je met deze techniek kunt maken. En elke combinatie van kleuren is mogelijk, je kiest gewoon de tinten die jij mooi vindt.

Ik heb gekozen voor Melon Mambo en Rich Razzleberry en Bermuda Bay. De bloemetjes heb ik wederom weer gemaakt met het ponsje uit de set: Itty Bitty Accent Punch Pack.


Deze keer heb ik in elk bloemetje een pareltje geplakt. De afmeting van de kaart is 4" bij 6" (inch), het tussenlaagje is 3 5/8" bij 5 5/8" en de toplaag is 3 1/2" bij 5 1/2". Ik werk graag met inches omdat ik dan makkelijker laagjes aan elkaar kan aanpassen. De Stampin' Trimmer heeft zowel centimeters als inches, maar met inches zijn het minder streepjes waar je op moet letten en dat vind ik een stuk makkelijker.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten