vrijdag 19 december 2014

Kerstkaart met Wondrous Wreath

Hallo creatievelingen

Vandaag waarschijnlijk de laatste kerstkaart van 2014 want Kerstmis staat al bijna voor de deur en volgende week wil ik aandacht besteden aan de geweldige voorjaarscatalogus en natuurlijk de Sale-A-Bration!

Maar eerst nog een kaart met de mooie set: Wondrous Wreath (niet vergeten, als je deze en andere producten uit de najaarscatalogus nog wilt bestellen, doe dit dan voor 5 januari!).

Zoals jullie misschien gemerkt hebben zijn de blauw/groene tinten mijn favoriete kleuren om mee te werken. Ik vind ze dan ook erg mooi combineren en het Specialty Design Papier: All Is Calm is dan ook helemaal in mijn straatje.


Ik heb met de Wonderful Wreath framelits het midden
eruit gestanst en vervolgens de krans gestempeld.
Hierdoor krijg je een doorkijkje naar de binnenkant van de kaart.


Materialen die ik gebruikt heb:


Built for Free Using: My Stampin Blog




Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten