zondag 21 december 2014

Waxinelichthoudertje met Wondrous Wreath

Hallo creatievelingen

Nog niet overtuigd dat ik de Wondrous Wreath heel erg leuk vind, hier nog een leuk project met deze geweldige stempel set.

Een waxinelichthoudertje, gemaakt van 2 gestempelde en gestanste afdrukken. Natuurlijk heb ik er een paar gemaakt zodat ik straks onze kersttafel mooi aan kan kleden en er verschillende op de tafel kan zetten.

Ze zijn niet alleen mooi en klein waardoor ze niet veel ruimte nodig hebben, ze zijn ook heel makkelijk te maken. 1 krans heb ik opengeknipt en vervolgens de randen over elkaar geschoven en vastgelijmd zodat deze krans kleiner is dan de andere. Je kunt hem hierdoor ook aan de onderkant wat omvouwen zodat je een plakrandje krijgt waarmee je de bovenste krans aan de onderste krans kunt lijmen. Voor wat extra stevigheid heb ik een cirkel van 2" doorsnee aan de onderkant vastgeplakt (gemaakt met de 2" Circle Punch).


Het cupje van het kaarsje heb ik versierd met:
All Is Calm Designer Washi Tape

Materialen die ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Een hele fijne zondag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten