zondag 10 mei 2015

Moederdag

Hallo creatievelingen

Deze moederdag laat ik jullie graag zien wat ik voor mijn moeder gemaakt heb, want haar wil ik natuurlijk ook graag verwennen vandaag.

Ik heb een doosje gemaakt in de vorm van een melkpak, geïnspireerd op de kaart die ik vorige week liet zien. De kleur van het cardstock is Old Olive en het DSP komt uit de voorjaarscatalogus: Painted Blooms. Heel erg mooi vind ik dit papier.

Het patroon van dit doosje komt van mijn favoriete demo uit Engeland: Sam Donald en wil jij het ook maken, kijk dan op haar site: pootles.co.uk, je komt meteen op haar tutorial. Deze is wel in het Engels, maar ze geeft de maten in inches en in centimeters erbij. Mocht het je toch niet lukken om dit doosje te maken, laat het me dan weten, dan help ik je graag verder.



Zoals gezegd: dit doosje is voor mijn moeder en pas perfect bij de kaart van vorige week vrijdag:
pictogram-punches. en uiteraard heb ik er wat lekkers in gedaan voor haar. 


Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten