maandag 11 mei 2015

Verjaardagskaart

 Hallo creatievelingen

Wat gaat de tijd toch snel! Het is alweer maandag en nog maar een paar weken en dan kunnen we bestellen uit de nieuwe catalogus, jeej! Daar staan echt weer schitterende nieuwe producten in en gelukkig blijven er ook een aantal waar ik graag mee werk.

Daarom voor vandaag een kaart met een erg leuke (en blijvende) stempel set: Amazing Birthday.
Vaste bezoekers zullen misschien denken, hé, die kaart komt me bekend voor. Dat kan kloppen, want in februari liet ik jullie deze kaart zien en ik besloot dat ik hem graag nog een keer wilde maken met andere kleuren, maar uiteindelijk heb ik maar 2 kleuren veranderd en toch is de kaart compleet anders.

Het is soms zo leuk om je eigen werk nog een keer te maken, je CASEd (copy and share everything) daarmee jezelf. Heerlijk om te zien wat er dan uit komt.

Voor de verjaardagskaart hieronder heb ik de kleuren: Bermuda Bay, Daffodil Delight, Sahara Sand en Early Espresso gebruikt. Heerlijke kleuren om mee te werken en ze geven een prachtig resultaat. Alles wat ik gebruikt heb is te vinden in de huidige catalogus en blijft allemaal in de nieuwe catalogus. 



Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten