vrijdag 15 mei 2015

Six Sided Sampler kaart

Hallo creatievelingen

Voor het project van deze vrijdag heb ik gekozen voor een stempel set met bijpassende pons: Six Sided Sampler en Hexagon Punch. Met behulp van een stempelliniaal kun je hier hele mooie patronen mee maken op een kaart, maar ponsen en dan patronen maken kan natuurlijk ook.

Daarnaast heb ik met kleuren gewerkt die ik niet snel bij elkaar pak, en ik ben verrast door het resultaat. Een lieve, ingetogen kaart is het geworden en ik ben er erg blij mee.

In plaats van met gekleurde laagjes te werken, wat ik meestal doe, heb ik er deze keer voor gekozen om een achtergrond te maken met Gorgeous Grunge (deze komt ook terug in de nieuwe catalogus, joepie!) met de kleur: Soft Suede. Een kleur die ik zelden pak, maar in combinatie met de het paars van Wisteria Wonder en Blackberry Bliss komt hij mooi tot zijn recht.

Het kleine bloemetje komt van de set: Something To Say. Mooie teksten heeft die set, maar ook 3 kleine afbeeldingen: een hartje, een sterretje en een bloemetje. Deze kun je allemaal ponsen met een ponsje uit de set: Itty Bitty Accents Punch Pack. Een setje dat ik heel veel gebruik, vooral het bloemetje, zo schattig en het geeft precies dat kleine accentje wat ik zoek voor een kaart of doosje.


Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten