maandag 24 november 2014

Happy New Home

Hallo creatievelingen

Wat gaan de weken toch snel, november is alweer bijna voorbij. De komende week laat ik jullie projecten zien die allemaal gemaakt zijn met de stempel set: Holiday Home (uit de herfst/winter catalogus). Bij de huisjes uit deze stempel set horen framelits: Homemade Holiday. Beide zijn los te koop, maar ook als bundle tot en met 5 januari 2015.

Voor vandaag, maandag, heb ik een verhuiskaart gemaakt. De kleur van de basis kaart is Coastal Cabana en de huisjes heb ik ingekleurd met Blendabilities. Door de masking-techniek lijkt het alsof de huisjes achter elkaar staan, dit geeft de kaart wat meer diepte.


Het huisje in het midden steekt een stukje over de rechterhelft van de kaart. Nadat ik deze gestempeld had, heb ik het papier voorzichtig weggeknipt. Het is nu net alsof je uitgenodigd wordt om naar binnen te komen: welkom in ons nieuwe huis.




De materialen die ik gebruikt heb:
Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijn dat je weer langskomt en ik wens
je een hele creatieve week
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten