maandag 3 november 2014

Herenkaart

Hallo creatievelingen

Vanaf nu wil ik jullie regelmatiger laten zien waar ik mee bezig ben of wat ik gemaakt heb. Dit kan zijn aan de hand van een bepaalde stempel set die ik een week lang de hoofdrol laat spelen of thema weken (leuk nu Kerst er aan komt!) of een kleurencombinatie die ik erg inspirerend vind.

De nieuwe opzet van mijn blog houdt in dat er op maandag een heren-/baby-/verjaardags-/variakaart op het programma staat, de woensdag bestemd is voor de Weekly Deals, op vrijdag ik een "het-kan-van-alles-als-het-maar-in-het-thema-past-kaart" post en op zondag je een 3D project van me kunt verwachten (alles behalve een kaart).

En vandaag is het maandag 3 november en dus tijd voor een herenkaart. Deze week laat ik de veelzijdigheid van de schitterende set: Bright & Beautiful zien, in combinatie met de bijpassende framelits. Ik vind deze set echt prachtig en hij is niet alleen geschikt voor de feestdagen, je kunt er nog veel meer kanten mee op.



Gebruikte materialen:

Built for Free Using: My Stampin Blog





Fijne maandag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten