vrijdag 21 november 2014

Merry Christmas

Hallo creatievelingen

De komende weken is de vrijdag bestemd voor kerstkaarten en deze week heb ik een kerstkaart gemaakt met de schitterende set: Four Feathers. Samen met 1 van mijn favoriete kleuren: Bermuda Bay. Wat een mooie kleur is dat toch en dus ook meer dan geschikt voor een kerstkaart.


De veren heb ik allemaal gestempeld met Versamark en vervolgens met Silver of witte Embos poeder bestrooid en verhit met de Heat Tool. Voor de achtergrond van de kaart heb ik Gorgeous Grunge gebruikt ook met Silver Embos poeder bewerkt. De tekststempel is van de set: Sassy Salutations. De kaart heb ik verder afgewerkt met Whisper White 3/8" Taffeta Ribbon en Bermuda Bay 1/8" Taffeta Ribbon en een All is Calm Snowflake Embellishment (uit de herfst/winter catalogus).



Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijn dat je weer langskomt
Een heel fijn weekend
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen: