zondag 16 november 2014

Mini foto album

Hallo creatievelingen

Alvast een fijne zondag. Vandaag een 3D project en deze keer heb ik een mini foto album gemaakt met de ontzettend mooie Designer papier: All is Calm. Prachtige kleuren met gave designs.





Ook nu heb ik me weer laten inspireren door wat ik op internet tegen kwam. Hier op pinterest zie je het voorbeeld welke ik gebruikt heb om mijn mini album te maken.



Je kunt 6 foto's in dit album plakken op de losse kaartjes en ook andere dingen die je bij deze herinnering wilt bewaren zoals bv. de menukaart of andere gedenkwaardigheden die voor jou belangrijk zijn. Het album is in kerstsfeer omdat ik met de stempel set: Bright & Beautiful heb gestempeld


Dit is de binnenkant



En dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
Built for Free Using: My Stampin Blog





Fijne zondag
Groetjes

Jacqueline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten