maandag 24 november 2014

Instappen bij Stampin' Up!



Het is nog nooit zo aantrekkelijk geweest
om in te stappen bij Stampin' Up! 

Deze week is er een fantastische aanbieding waardoor de kans is om in te stappen.

Van dinsdag 25 november tot en met dinsdag 2 december krijg je 25% korting op je starterspakket, welke je helemaal zelf samen mag stellen. Je kiest voor € 179,00 producten uit de huidige catalogi en je betaalt niet € 129,00 maar  € 96,75 met als extra bonus een 5% cash back over jouw aankopen in december.

Nu instappen betekent dus:
  1. 25% korting op het starterspakket
  2. 20% korting op alle bestellingen (starterspakket niet inbegrepen)
  3. 30% korting op je 1e order (mits binnen 45 dagen na instappen geplaatst ter waarde van minimaal € 200,00, geldt niet voor starterspakket)
  4. als eerste op de hoogte zijn van allerlei nieuwtjes
  5. een maand voordat een catalogus uitkomt al kunnen bestellen zodat je meteen aan de slag kunt met de nieuwe producten
  6. geld verdienen met je hobby
  7. nieuwe mensen leren kennen
  8. naar team-meetingen en landelijke bijeenkomsten gaan
  9. allerlei kortingen en bonussen verdienen

Twijfel niet langer en stap voor 2 december in en shop extra voordelig jouw verlanglijstje bij elkaar voor onder de kerstboom.

Enthousiast geworden? Mail me vandaag nog en ik help je met je aanmelding. Ik beantwoord ook graag je vragen, stuur een mail naar:
kruining05@ziggo.nl

Bellen mag ook: 0412-644996


Ik verwelkom je heel graag in mijn team
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten