zondag 30 november 2014

Melkpakje

Hallo creatievelingen

Wat heeft een melkpakje met de stempel set: Holiday Home te maken? Op zich niets, tenzij je zelf het melkpakje maakt en versiert met een huisje, dan heb je ineens een leuk pakje waar je een cadeautje in kunt doen en aan iemand kunt geven die net verhuisd is. Het melkpakje is bijna 11 cm hoog en 6 cm breed, er past bijvoorbeeld een klein plantje in.




Sam Hammond, een collega demonstratrice uit Engeland, zet regelmatig allerlei filmpjes op haar site die ik zeer inspirerend vind. Haar video's zijn uiteraard Engels gesproken, maar op haar blog staan ook de maten, meestal zowel in inches als in centimeters. En dat is heel erg handig omdat veel materialen van Stampin' Up! ook in inches zijn (gelukkig ook wel steeds meer in centimeters, wel zo handig).

Materialen die ik gebruikt heb:

Built for Free Using: My Stampin Blog



Dat waren weer mijn creaties van deze week,
ik hoop dat ik jullie ook heb kunnen inspireren en
ik wens jullie nog een fijne zondag.
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten