maandag 17 november 2014

It's a Girl

Hallo creatievelingen

Het is alweer een nieuwe week en tijd voor een andere stempel set in de hoofdrol. De afgelopen 2 weken heb ik aandacht besteed aan de prachtige Bright & Beautiful (sterrenset) en daarmee allerlei projecten gemaakt.

De komende week is echter een andere, net zo'n schitterende set, aan de beurt: Four Feathers (met bijpassende framelits). Op Pinterest heb ik hele mooie creaties voorbij zien komen en ik stond dan ook te popelen om met de set aan de slag te kunnen gaan.

Omdat het maandag is, deze keer een kaart: een geboortekaart.


Ik heb gewerkt met de kleuren: Crisp Cantaloupe, Calypso Coral en So Saffron. Mijn basis kaart is gemaakt van Whisper White. Daarop heb ik gestempeld met de spetters van Gorgeous Grunge in de kleur Crisp Cantaloupe. De tekst is van de set: a Dozen Thoughts (it's a girl) en Big News (Whoohoo!). Ik heb de kaart verder versierd met het eendje uit de set: Something for Baby en natuurlijk de veren van Four Feathers.


Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijn dat je weer langskomt
en een hele fijne week.
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten