donderdag 2 juli 2015

No Bones about It, deel 2

Hallo creatievelingen

Zoals beloofd nog een leuke kaart met de schitterende set: No Bones about It.

De dinosaurussen op deze kleurrijke kaart heb ik met Pumpkin Pie, Real Red en Pacific Point gestempeld, kleuren uit de Brights serie. De blaadjes op de achtergrond zijn gestempeld met de nieuwe In Color: Cucumber Crush.


Ik hou wel van felle kleuren, zeker in deze combinatie. Lekker speels en vrolijk, en ik heb ook al iemand in gedachten naar wie ik de kaart ga sturen.

Deze set kun je ook heel goed gebruiken om uitnodigingen voor een kinderfeestje mee te maken met het thema Dinosaurussen. Dat doet me denken aan de 6e verjaardag van een van mijn zoons. Al die kleine stoere kereltjes, genieten was dat. Daar had een uitnodiging, gemaakt met deze stempels perfect bij gepast.

Ik ben heel benieuwd wat jij met deze stempel set zou maken!


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten