vrijdag 3 juli 2015

No Bones about It, deel 3

Hallo creatievelingen

Voor zover mijn kennis reikt over dinosaurus is dit de plantenetende Brontosaurus. Ik denk dat ik die liever in het echt tegen zou komen dan een T-Rex, al is zijn verschijning minstens zo imposant door zijn enorme afmeting.

Als ik deze dino zie denk ik meteen aan de Flintstones waarbij allerlei dinosaurussen werden gebruikt als "apparaten". De Brontosaurus was de kraan die Fred op zijn werk bestuurde.


Voor de kaart heb ik de kleuren: Watermelon Wonder, Mossy Meadow en Lost Lagoon gebruikt. Ik vind die blauw/grijze kleur erg goed passen bij deze soort dino. Ik vind het heel grappig dat er een klein mutsje bij de stempel set zit, dat maakt een kaart meteen heel feestelijk.

Het strookje onderaan heb ik gestempeld met de voetstappen en stippen die bij de set zitten, net als de takken met bladeren bovenaan  de kaart.

Welke herinnering roept het bij jou op, als je aan dinosaurussen denkt?


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten Jaqueline, ik heb hem ook besteld! En je advies voor Garden in Bloom ook opgevolgd 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Goed zo Karla, ik ben heel erg benieuwd wat jij ermee gaat maken.

      Verwijderen