zondag 12 juli 2015

Tags & Labels met Made with Love

Hallo creatievelingen

Op zondag is het tijd voor een 3D project, deze keer natuurlijk gemaakt met Made with Love. Wat een leuke set is dat toch en wat een schattige stempels zitten er in. En mooie teksten. Met deze set kun je heel veel kanten uit.

Voor vandaag heb ik een doosje gemaakt met de prachtige kleur: Tip Top Taupe die ik versierd heb met het nieuwe Envelop Paper. Dun design papier in de nieuwe In Colors, ideaal om enveloppen mee te maken. Maar ook heel erg geschikt om als achtergrond te dienen voor een kaartje of als aankleding voor een doosje.

Het venster in het doosje heb ik gemaakt met de nieuwe Tags & Labels Framelits. Om dit goed te kunnen doen heb ik eerst het cardstock gerild en ingeknipt. Vervolgens het DSP erop geplakt en toen met behulp van de framelits een venster gemaakt. Het extra randje om het venster heb ik gemaakt met 2 framelits die net iets verschillen in grootte waardoor je een smal kader krijgt.


Voor de versiering heb ik uit cardstock bloemetjes gestanst en een label met de Framelits Tags & Labels en natuurlijk mag een lintje niet ontbreken. De kleur die ik gekozen heb is: Blushing Bride en deze combineert bijzonder goed met Tip Top Taupe.

In dit doosje pas een kleinigheidje zoals bv. sokjes of een slabbetje en daarmee is het een SUper geschikt kraamcadeautje.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten