donderdag 30 juli 2015

Watercolor Wings, deel 3

Hallo creatievelingen

Natuurlijk ook vandaag een leuk project met Watercolor Wings (pagina 75 van de catalogus). Je kunt zo veel kanten op met deze set, de mogelijkheden zijn eindeloos. En daar hou ik ontzettend van. Daarnaast vind ik het heel mooi dat de afdrukjes een "geverfd" uiterlijk hebben, alsof je ze zelf geschilderd hebt.


De kleuren die ik voor de vlinder gebruikt heb zijn: Pink Pirouette, Crumb Cake en Watermelon Wonder. (opbouw: buitenkant Crumb Cake, 1x afstempelen, middenvlak Pink Pirouette, 1x afstempelen en de binnenkant met Watermelon Wonder, 1x afstempelen).

Het hekje heb ik gemaakt met de achtergrond stempel: Hard wood. Met Crumb Cake op Crumb Cake cardstock gestempeld en de hoekjes eruit geknipt waardoor het een hekje lijkt. Ook hier heb ik Whisper White met de embosfolder: Brick Wall bewerkt.

De takjes zijn gestempeld met Old Olive en komen uit de set: Sheltering Tree. De bloemetjes zijn geponst met de kleine bloem uit de set: Itty Bitty Accents Punch Pack (pagina 166).


Het is een vrolijke kaart geworden.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten