vrijdag 17 juli 2015

Punch Art, deel 2

Hallo creatievelingen

Punch Art deze week, en wat is er ontzettend veel te vinden op internet ter inspiratie. Omdat Punch Art iets is wat ik niet heel vaak doe, hoewel ik het erg leuk vindt, heb ik graag gebruik gemaakt van de vele voorbeelden die ik op Pinterest tegen kwam.

Zo ook deze kaart, een schattige hond, gemaakt met ovalen, rondjes en zelfs de Bird Builder (voor de staart) kwam er aan te pas. Ik vind hem erg leuk geworden en doe me een beetje denken aan Scooby Doo.



En natuurlijk mag er een tekstje niet ontbreken en welke is dan meer geschikt dan een tekst uit de set: Hot Diggity Dog. Zeer passend bij deze, een tikje ondeugend kijkende, puppy.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten