maandag 14 september 2015

Bright & Beautiful met Embellished Ornaments

Hallo creatievelingen

Deze week nog een keer de Embellished Ornaments uit de nieuwe najaarscatalogus. Wil je de catalogus online bekijken, klik dan hiernaast op het plaatje. En heb je ook al iets gezien wat je graag wilt bestellen, aanstaande zondag 20 september plaats ik weer een verzamelbestelling. Wil jij ook wat bestellen, kijk dan hier of hierboven bij bestellen.

De kaart van vandaag heb ik gemaakt met de kleuren: Smoky Slate, Island Indigo en Silver. Op de achtergrond zie je de stempel van de set: You've Got This (pagina 113) en Gorgeous Grunge (pagina 123) beide uit de jaarcatalogus. De blauwe kerstbal heb ik gestempeld en vervolgens met bijpassende thinlits uit gestanst. Voor de zilveren heb ik een andere mal uit de set: Delicate Ornament Thinlits Dies gebruikt.


Om de tekst zo te krijgen, heb ik de verschillende tekststempels gecombineerd om zo mijn eigen tekst te maken. Ik heb met een Stampin' Write Marker de tekst gekleurd die ik wilde gebruiken en deze vervolgens afgedrukt op het papier. Met behulp van de Stamp-a-ma-jig heb ik de tekst precies gestempeld waar ik hem wilde hebben.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Wat zie ik leuke dingen op je blog . Ik ben je tiende volger ! Liefs sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Sarah! En welkom als nieuwe volger :-)

    BeantwoordenVerwijderen