zondag 20 september 2015

Ornament met Embellished Ornament

Hallo creatievelingen

Vandaag 3D dag met een project waar ik bijzonder tevreden over ben: een ornament om op tafel te zetten. Op Pinterest vond ik hele leuke inspiraties en ook duidelijke uitleg waardoor het een makkie was om er zelf 1 te maken. Bekijk zelf het filmpje hier voor een duidelijke uitleg.

Met behulp van een lijmpistool heb ik het geheel aan elkaar gelijmd zodat het een stevig geheel is en je het zonder problemen op kunt pakken. En natuurlijk heb ik deze in mijn favoriete kleuren gemaakt: zilver, blauw en wit. Ik heb het gewone Whisper White Cardstock gebruikt omdat deze fijner vouwt. De Thick Wishper White is te dik en daardoor minder fijn om te gebruiken hiervoor.

Het lint wat je er tussen zit is het schitterende White Jute Ribbon (pagina 159, jaarcatalogus). Ik heb juist dit lint gebruikt omdat het wat stugger is en lekker breed waardoor je een mooie opvulling krijgt tussen de ornamenten.


Ik raad je wel aan om erbij te blijven als je het kaarsje aansteekt en het is uit veiligheidsoverweging beter om er een elektrisch kaarsje in te zetten.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline


Geen opmerkingen:

Een reactie posten