vrijdag 11 september 2015

Familiefoto met Snow Place

Hallo creatievelingen

Een "familiefoto" van de sneeuwpoppen en pinguïn van de set: Snow Place. Om dit voor elkaar te krijgen heb ik gebruik gemaakt van de maskeer-techniek. Je stempelt eerst de afdruk die op de voorgrond moet komen en stempelt deze dan ook nog een keer op een memoblaadje. Dat afdrukje knip je uit en omdat een memoblaadje een gomrandje heeft, blijft het perfect zitten en verschuift niet.

Ik heb dus eerst de kleine sneeuwpop gestempeld en daar een uitgeknipte afdruk op gelegd. Vervolgens heb ik beide grote sneeuwpoppen gestempeld waarbij ik de ene wat lager heb gedaan dan de andere voor het hoogte verschil. Ook heb ik een grote sneeuwpop 1x uitgeknipt en deze op de meest rechtse geplakt. Als laatste heb ik de pinguïn gestempeld en ook zijn strikje meteen gedaan.

Als je dan de uitgeknipte afdrukjes weer verwijdert, lijkt het net alsof de pinguïn helemaal achteraan staat. Ik vind dit effect zo ontzettend leuk!


Bij deze kaart komt het schitterende Merry Moment Designer Series Paper goed tot zijn recht doordat deze zo'n grote rol speelt in de aankleding van de kaart. Er is verder ook niet veel meer voor nodig, een knoopje en enkele Enamel Dots maken de kaart compleet.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten