vrijdag 25 september 2015

Rednose Pinguïn met Snow Place

Hallo creatievelingen

Deze vrijdag trakteer ik jullie op een kaartje die ik zelf heel erg mooi vind geworden. Uiteraard weer in mijn favoriete kleuren blauw en grijs (zilver). Van de Pinguïn heb ik een Rudolf (the rednose reindeer) gemaakt.

Dit heb ik gedaan door de armpjes voor de kleine sneeuwpop op het hoofd te stempelen van de pinguïn. De neus is een kleine rode Enamel Dot die perfect over de snavel past.


De achtergrond heb ik weer gemaakt met de sneeuwvlokken uit de set: Snow Place. Dit is een stempeltje met 2 sneeuwvlokken en 1 sterretje en als je voorzichtig steeds op een hoekje van je inkt pad een van de vlokken beïnkt, kun je zelf kiezen welke je wel en niet wilt stempelen.

De tekst: Snow Way, it's  Christmas heb ik ook op die manier gestempeld. De woorden staan ver genoeg uit elkaar zodat je alleen dat beïnkt wat je wilt stempelen. De tekst is op deze wijze in onderdeeltjes gesplitst wat een leuk effect geeft.

Enkele Rhinestones voor wat extra sprankeling en je kaart is klaar. Wat vinden jullie van deze kerstkaart met Rednose Pinguïn?


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Ja, echt heel erg leuk! Ik zag hem en wist meteen; die wil ik hebben. En je kunt er zo veel leuke kanten mee op. Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen