zondag 13 september 2015

Merry Christmas Pinguïn van Snow Place

Hallo creatievelingen

Vandaag laat ik jullie graag weer een project zien welke ik geCASEd heb van mijn favoriete collega demo/ontwerpster: Sam Hammond Donald (aka Pootles). Klik hier als je haar filmpje met uitleg wilt zien. Deze is wel in het Engels, maar de maten die zij gebruikt staan er ook onder vermeld.

Ik vond het doosje zo leuk dat ik het ook graag een keer wilde maken. Prachtig hoe de sluiting aan de bovenkant is gedaan en dit is  heel eenvoudig te maken. En erg leuk om daar het touwtje omheen te doen. De breedte van het doosje is 4 bij 4 cm en de hoogte  is 12,5 cm, er kan dus best aardig wat in. Een flesje bv, of  8(!!!) kleine wachinelichtjes. En zo heb je een heel erg leuk cadeautje voor de kerstdagen.


Omdat ik deze week graag wat verschillende projecten laat zien met Snow Place, heb ik de pinguïn gestempeld, uit gestanst en op het doosje geplakt. Als achtergrond heb ik Winter Wonderland Specialty Designer Series Paper gebruikt (pagina 23). De combinatie van de  kleuren Basic Black, Gold en Whisper White maakt dat dit papier heel erg chique is. Er zitten ook nog 2 aparte vellen bij, enkelvoudig design, maar van glanzend folie papier gemaakt.

Eerlijk is eerlijk, ik vind het papier heel erg mooi, maar het ligt ver buiten mijn comfortzone. Ik ben meer van de traditionele kleuren en nog meer houd ik van blauwtinten met zilver. Maar omdat ik het papier erg mooi vind, en ook het bijpassende vellum is prachtig, wilde ik hier toch iets mee maken. Later deze maand laat ik daar nog meer projecten van zien.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten