vrijdag 23 oktober 2015

Achtergrond maken met Sheltering Tree

Hallo creatievelingen
De kaart die ik vandaag laat zien is deels ontstaan toen ik voor de kaart van afgelopen maandag steeds eerst 1x af wilde stempelen. Het effect op mijn kladpapiertje vond ik zo leuk dat ik Whisper White tevoorschijn heb gehaald en zo mijn eigen achtergrondjes heb gemaakt. Dit ontwerp heb ik overigens al eens eerder gemaakt, in totaal andere kleuren.

Vorig jaar december heb ik deze kaarten gemaakt. Ik heb mezelf geCASEd dus. Het effect is ook zo leuk, zonde om niet vaker te maken.



Ik heb op de kaarten de kleuren Tip Top Taupe, Cajun Craze en Delightful Dijon terug laten komen; als basiskaart, extra randje en/of de banners. Het taartje komt van de erg leuke set: Amazing Birthday (pagina 10).



Een stukje Bakers' Twine Whisper White maakt het af en zo heb je dan ineens 2 leuke verjaardagskaarten. Ik ga eens bekijken wie ik daarmee ga verrassen.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten