donderdag 22 oktober 2015

Kinda Eclectic in herfsttinten

Hallo creatievelingen

Omdat ik voor de kaart die ik maandag liet zien een eigen stempelkussen had gemaakt en ik de kleuren zo goed bij elkaar vind passen, wilde ik er heel graag nog meer projecten mee maken. De rest van deze week laat ik dan ook heel graag zien wat ik er allemaal nog meer mee gemaakt heb. En ik vond de kleuren wel passend, zo eind oktober.

Ik heb Kinda Eclectic nog een keer tevoorschijn gehaald en er deze kaart mee gemaakt. De basiskaart is van Tip Top Taupe, net als de tekst. Door Cajun Craze als randje te gebruiken en als onderste vlinder komt ook die kleur terug in de kaart.


En natuurlijk mocht Delightful Dijon niet ontbreken en wat past er dan beter bij dan de zon. Ik heb de stempel wel een keer afgestempeld omdat Delightful Dijon een diepe, rijke kleur heeft en ik wilde hem wat zachter hebben. De vlinder heb ik zelfs 2x afgestempeld.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten