vrijdag 30 oktober 2015

All Boxed Up, deel 2

Hallo creatievelingen

Zoals gezegd deze week alleen 3D projecten met de gave set: All Boxed Up! Een set die zo eindeloos leuk is om met allerlei verschillende doosjes/tasjes/cadeauverpakkingen te gebruiken dat ik er graag nog wat meer laat zien.

Voor het project van vandaag heb ik design papier gebruikt waarvan je op het 1e gezicht niet zou denken dat het hier om kerstpapier gaat. Maar dat is het wel! Jullie zijn ondertussen wel van mij gewend dat ik dolgraag laat zien hoe veelzijdig de producten van Stampin' Up! zijn en dit is één van de vele voorbeelden.

Het design papier vind je op pagina 29 van de najaarscatalogus en heet: Season of Cheer Designer Series Paper. De kleuren die er in voorkomen zijn: Cherry Cobbler, Hello Honey, Mossy Meadow,  Night of Navy, Pear Pizzazz, Real Red, Soft Sky en Whisper White.


Ik heb een eenvoudig tasje gemaakt om juist het design papier beter tot zijn recht te laten komen. Met een donker blauwe strik (Night of Navy, uiteraard de kleur die ook in het papier terug komt) en een enkele stempelafdruk er op is voldoende om dit tasje bijzonder te laten zijn. Het tasje is 10 cm hoog.

Het strikje verbergt het lintje dat ik gebruikt heb om het tasje te sluiten, het knoopje zit aan de achterkant. En met een kleinigheidje er in is deze cadeauverpakking een mooi presentje om aan iemand te geven.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten