zondag 1 november 2015

All Boxed Up, deel 3

Hallo creatievelingen

Het project van vandaag is een typisch project die ik graag meeneem als ik op een braderie of hobbymarkt sta omdat het leuk en makkelijk is om er veel van te maken. Dit zijn ook de soort kleine geschenkjes die ik klaar leg bij een workshop.

Voor deze "uitschuifdoosjes" heb ik cardstock gebruikt en het SUper mooie papier: Winter Wonderland Specialty Designer Series Paper die je kunt vinden op pagina 23 van de najaarscatalogus. Heel chique papier met goud en zwart.


Ik heb expres Real Red en Pacific Point gebruikt omdat die kleuren terugkomen in de verpakking van het koekje dat verstopt zit in het doosje. Als je het lintje omhoog trekt komt het koekje er vanzelf mee uit. Het geeft een klein wauw-effect en dat is erg leuk, vooral aan het begin van een workshop.

Ik heb al vaker een soortgelijk doosje gemaakt, met een stap-voor-stap werkbeschrijving er bij. Ik heb alleen de maten aangepast aan de maat van het koekje dat ik nu gebruikt heb. Wil jij ook een keer zo'n uitschuifdoosje maken, kijk dan hier en volg de stappen.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten