dinsdag 24 november 2015

Lovely as a Tree, deel 2

Hallo creatievelingen

Met embospoeder kun je een fantastisch effect creƫren met vrijwel elke stempel. Embossen is dan ook heel erg favoriet bij mij en de laatste weken heb ik er al verschillende projecten mee gemaakt. Juist voor kerstkaarten is het geweldig om embospoeder te gebruiken en bepaalde elementen te benadrukken.

Door alleen de dennenboom van Lovely as a Tree te embossen in zilver, springt hij er enorm uit, precies wat ik voor ogen had. De tekst komt van Sassy Salutations en heb ik met Tempting Turquoise gestempeld.


Voor deze kaart heb ik de kleuren Whisper White en Tempting Turquoise gebruikt, een ideale combinatie met zilver. De Metallic Thread Silver en een stukje Silver Foil Sheet maakt het af. Het strikje heb ik gemaakt van Cording Trim Silver (kerstcatalogus pagina 24).

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten