maandag 23 november 2015

Lovely as a Tree, deel 1

Hallo creatievelingen

Deze week staat de veelzijdige set Lovely as a Tree in de hoofdrol. Je kunt er heel gemakkelijk een stemmige kaart mee maken, maar hij leent zich ook voor kerstkaarten, verjaardagskaarten en hart-onder-de-riem-kaarten.

Die laatste heb ik gemaakt, in de kleuren Early Espresso, Delightful Dijon en Cajun Craze, geïnspireerd op de herfst. De rij bomen heb ik eerst gestempeld in Early Espresso. Daarna heb ik met sponge Daubers de kleuren Delightful Dijon, Cajun Craze en Cherry Cobbler op de takken gesponst en deze vervolgens met behulp van een stempelliniaal recht op de afdruk gestempeld.



Om te zorgen dat de herfstkleuren er goed uitspringen heb ik de takken ook nog geëmbost met Iridescent Ice. Dit geeft de takken een kleine schittering waardoor de sfeer van de kaart nog beter tot zijn recht komt. De tekst komt van de set: Something to Say op pagina 108 van de jaarcatalogus.


Deze kaart heb ik deels geCASEd, kijk hier voor het origineel.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten