maandag 9 november 2015

Embellished Ornaments en Delicate Ornament Thinlits Dies, deel 1

Hallo creatievelingen

Deze week wil ik graag weer enkele producten uit de seizoenscatalogus van dit najaar laten zien. Kerst nadert met rasse schreden en het wordt dan ook hoog tijd om aan de kerstkaarten te gaan beginnen. Komende zondag plaats ik ook een verzamelbestelling, dus wil je graag nog wat bestellen zodat jij ook je kerstkaarten kunt gaan maken, stuur dan een mailtje naar: kruining05@ziggo.nl

Zoals gezegd nu aandacht voor de geweldige set: Embellished Ornaments met bijpassende Delicate Ornament Thinlits Dies. Ze zijn als bundle te koop waardoor je 15% korting krijgt. Ik heb er voor gekozen om de kaart te maken met het prachtige Winter Wonderland Specialty Designer Series Paper. De kleuren zwart en goud vallen behoorlijk buiten mijn comfortzone, maar ik vind de combinatie zo mooi en elegant dat ik er wel iets mee moest maken.


Alle projecten van de komende week hebben dit papier en deze stempelset en Thinlits als basis. Vandaag heb ik er Real Red bij gedaan omdat ik deze kleur heel erg mooi vind staan bij zwart en goud.

Met de spikkels van Gorgeous Grunge heb ik een eigen achtergrondje gemaakt door ze met Versa Mark te stempelen en Gold Embos Powder er bij te gebruiken. De tekst komt van de set: Sassy Salutations. Het ornament is van Black Glimmer Paper gemaakt, deze vind je op pagina 47.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten