dinsdag 10 november 2015

Embellished Ornaments en Delicate Ornament Thinlits Dies, deel 2

Hallo creatievelingen

Vandaag natuurlijk ook een kaart met de schitterende set: Embellished Ornaments en Delicate Ornaments Thinlits Dies. Ik heb een beetje verder geborduurd op de kaart van gisteren en dezelfde kleurencombinaties gebruikt: zwart, goud en Real Red. 


Ook bij deze kaart heb ik met Gorgeous Grunge een achtergrondje gemaakt. Ik heb zowel Winter Wonderland Specialty Designer Series Paper als Winter Wonderland Designer Vellum Stack gebruikt. Beide hebben hetzelfde design, maar het éé'n is design papier en het ander is Vellum, doorschijnend papier dus. Ze zijn echt geweldig met elkaar te combineren. Het Vellum met de goudkleurige designs is van glanzend materiaal waardoor het een nog chiquere uitstraling heeft. Het is echt prachtig.

De tekst komt van de tekststempel uit de Embellished Ornaments. Ik heb een deel van de tekst afgeplakt met plakband, toen inkt op de stempel gedaan en het plakband verwijderd. Waar de tape gezeten heeft, is geen inkt op de stempel gekomen en zo kun je zelf bepalen wel deel van een stempel je wel wilt stempelen en welk deel niet. Vooral heel handig als je bv. maar 1 woord uit een tekst-stempel wilt gebruiken, zoals ik.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag 
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen: