donderdag 19 november 2015

Van harte met Garden in Bloom

Hallo creatievelingen

Omdat ik deze week oude favorieten uit de kast heb gehaald, mag natuurlijk Garden in Bloom niet ontbreken. Uiteraard heb ik hier de kleuren Bermuda Bay en Island Indigo voor gebruikt omdat dit mijn lievelingskleuren zijn.

De kaart is in 3 laagjes opgebouwd: gekleurd cardstock (Bermuda Bay), zwart cardstock (Basic Black) en Whisper White. Ik vind het iets extra's toevoegen als er een ander gekleurd laagje cardstock tussen de basiskaart en de toplaag zit.


Om de kaart een extra dimensie te geven heb ik de randjes geëmbost met Silver Embos Powder. Het geeft de kaart, zeker in combinatie met de blauwe tinten, een chique uiterlijk.



Bij deze kaart heb ik de randjes met Black Embos Powder bewerkt voor een nog groter contrast. De tekststempel komt van de Nederlandse set: Er is er één jarig, hoera. Dit is een Hostess set die je kunt bestellen bij bestellingen vanaf € 200,00.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten