vrijdag 27 november 2015

Lovely as a Tree, deel 4

Hallo creatievelingen

In deze reeks van Lovely as a Tree mag een geëmobste, zilveren boom absoluut niet ontbreken, want dit is mijn ultieme combinatie: blauw en zilver.

Ik heb gekozen om het zilver deze keer te combineren met de schitterende donkere blauwe kleur: Night of Navy en het ontwerp is hetzelfde als de kaart van gisteren. Wat een verschil kan een andere kleurencombinatie toch maken, daar sta ik zelf ook regelmatig versteld van.


De achtergrond heb ik gemaakt met Work of Art door de stempel 1x te beïnkten en deze vervolgens 3x te stempelen zonder er tussendoor nog een keer inkt op te doen. Nadat de inkt gedroogd is, wat snel gaat, heb ik de boom met Versa Mark gestempeld en vervolgens met Silver Embos Powder bestrooid. Het overtollige embospoeder er af getikt en de afdruk verhit met de Heat Tool.

Het resultaat is een schitterende, elegante kerstkaart.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten