vrijdag 9 oktober 2015

Flower Patch, deel 2

Hallo creatievelingen

Ook voor vandaag heb ik de stempel set: Flower Patch tevoorschijn gehaald. Deze keer in combinatie met de bijpassende Framelits: Flower Fair (pagina 172). Bij deze set is het handig als je op de achterkant van de stempels en op de achterkant van de Framelits een tekentje maakt waarmee je aangeeft hoe ze perfect op elkaar passen. Als je daar bij het stempelen rekening mee houdt, dan is het heel gemakkelijk om de bloemen uit te stansen. 


Ik heb eerst op een stukje Whisper White de bloemen en de blaadjes gestempeld. Vervolgens heb ik tot ongeveer de helft van de bloemen het papier met de Framelits door de Big Shot gehaald. Door de bovenste plaat maar tot de helft te leggen, stanst hij ook niet verder uit. De rechte lijn tussen de bloemen en aan de zijkanten heb ik met behulp van een liniaal en een papiermesje weggesneden.

Beide bloemen heb ik versierd met een extra uitgestanste bloem en een pareltje. Gebruikte kleuren zijn: Pear Pizzazz, Wisteria Wonder en Watermelon Wonder. De basiskaart is van Watermelon Wonder cardstock gemaakt.

Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten