vrijdag 28 augustus 2015

CASE it's for you

Hallo creatievelingen

Deze kaart heb ik geCASEd van Pinterest (Copy And Share Everything) en staat ook op het blog: Freshly Made Sketches (klik hier als je graag nog meer inspiratie wilt zien op basis van een sketch). 

Ik vond de kaart zo leuk dat ik hem moest maken. In plaats van Tip Top Taupe heb ik Smoky Slate en zilver gebruikt. De andere kleur is Night of Navy en het design papier komt van de Colour Collection Neutrals. Deze heeft enkele zilveren en gouden design vellen ertussen zitten. Ge-wel-dig!

De ballon is van de stempel: Celebrate Today en deze heb ik bewerkt met nog een stempel uit die set. Door deze met Versamark te stempelen, kon ik het verhitten met Silver Embos Powder. Dat geeft de kaart net even wat meer sschwung. Ook Gorgeous Grunge is weer van de party. De tekst komt uit de set: Amazing Birthday (pagina 10) ende cirkelstempels zijn heel makkelijk te ponsen omdat ze precies passen bij de 1 1/4" Circle Punch.


Nog wat Rhinestones voor de extra bling naast de zilveren embossing op de ballon en de kaart is af. Deze kaart heb ik gemaakt met iemand in gedachten, dat maakt het trouwens sowieso gemakkelijker als je iets wilt maken. Doordat je weet voor wie je het wilt maken, weet je al een beetje welke richting je op wilt en kun je makkelijker kleuren kiezen voor je basis. En Pinterest is natuurlijk een geweldige bron om inspiratie op te doen. Ik ben er regelmatig te vinden.


Leuk dat je weer langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Wauw, die is mooi! Jammer dat je volgende week niet komt!
    Fijn weekend liefs Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Heel jammer ja, maar het lukt me niet, de agenda is veel te vol.

    BeantwoordenVerwijderen