vrijdag 7 augustus 2015

You are so Loved, Watercolor Whishes

Hallo creatievelingen

Een klein berichtje vandaag met natuurlijk een kaartje, gemaakt met de stempels uit de Watercolor Whishes Kit. Een SUper kit met hele leuke en lieve tekstjes erbij. Omdat ik ook nog wat over hield van de kit, heb ik dat ook meteen gebruikt.




Ook dit kaartje is 10 bij 10 cm en wederom heb ik de kleuren Watermelon Wonder en Night of Navy gebruikt. Door de stempel (Writing Notes) na het beïnkten een klein beetje schoon te vegen en het papiertje op de stempel te leggen en maar op enkele plekken zachtjes aan te duwen, krijg je een verweerd ogende afdruk. Deze techniek heb ik al eerder laten zien en ik ben er helemaal weg van.

Zondag nog een leuk 3D project met nog meer favorieten van me. Kom je dan ook weer even kijken?

Leuk dat je langskomt
Fijne dag vandaag
Groetjes

Jacqueline

Geen opmerkingen:

Een reactie posten